План ППС 2023-2024 н.р.

Інклюзивне навчання — система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Інклюзивне навчання ґрунтується на таких принципах:

  • кожна дитина має право на освіту;
  • кожна дитина має унікальні особливості, інтереси, здібності та навчальні потреби;
  • освітні програми мають брати до уваги широке різноманіття характеристик і потреб дітей;
  • діти з особливими освітніми потребами повинні мати доступ до навчання у звичайних освітніх установах;
  • школи, дитячі садки та інші заклади освіти зобов’язані створити умови навчання, що забезпечують потреби дитини;
  • звичайні заклади освіти є найбільш ефективним методом навчання з точки зору забезпечення потреб дитини, протидії дискримінації та розподілу державних коштів.

Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі:

  • 1 січня 2022 року набирають чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:

Методичні рекомендації щодо організації роботи дітей з ООП у 2023-2024 н.р.Додаток до методичних рекомендацій (2023-2024 н.р.)

Постанова КМУ №485 від 28.04.2022 рПостанова КМУ № 493 від 29.04.2022 р

  • Нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання:

    Поділитися: